antiboys18

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

پشتیبانی شبکه تیلاتل
بازدید : 241

شبکه های کامپیوتر مجموعه ای از کامپیوترها و سخت افزارها هستند که در قالب یک شبکه به هم متصل شده اند. این تجهیزات دارای سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز آن مجموعه هستند. در صورت خرابی در یکی از تجهیزات یا خطوط ارتباطی شبکه، پشتیبانی شبکه تیلاتل وارد عمل می شود تا مشکل به وجود آماده را حل کند. خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری به تخصص بالایی نیاز دارد و فرد پشتیبان باید تجربه کافی در این حوزه را داشته باشد. معمولا متخصصین پشتیبانی شبکه کامپیوتر باید به هر دو بخش پسیو و اکتیو شبکه اشراف کامل داشته باشد تا بتواند مشکلات پیش آمده برای بخش های مختلف شبکه را حل کنند. از طرفی دیگر بسیاری از شبکه به دلیل وسعت و پویایی سرویس ها و خدمات نیاز به پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند. برای بسیاری از شرکت ها استخدام پشتیبان شبکه در سه شیفت کاری ممکن نیست. از این رو برای حل این مشکل به برونسپاری خدمات پشتیبانی روی می آورند. این کار علاوه بر کاهش هزینه ها، مزیت های بسیاری برای کارفرما دارد.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 12 خرداد 1401 ساعت : 4:30

تور لحظه آخری سفریار
بازدید : 231

قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت : 20:12

چگونه یک داکت اسپلیت مناسب انتخاب کنیم؟
بازدید : 216

هنگام نصب سیستم داکت اسپلیت در خانه باید به نکات زیادی توجه کرد.

مهمترین عوامل برای انتخاب داکت اسپلیت مناسب عبارتند از:

بودجه پیشنهادی (ظرفیت مالی)
چیدمان و معماری خانه
نیاز به یک سیستم تهویه مطبوع طولانی مدت دارد
پس از بررسی موارد فوق باید ظرفیت سرمایشی مناسب با توجه به متراژ منزل در نظر گرفته شود. ظرفیت خنک کننده داکت اسپلیت تعیین می کند که سیستم به چه ابعادی برای خنک کردن خانه نیاز دارد. ظرفیت خنک کننده داکت اسپلیت معمولاً در محدوده 18000 تا 50000 است و می توان از آن برای توزیع در چندین اتاق مختلف استفاده کرد.

برخی از ملاحظات برای تعیین ظرفیت سیستم خنک کننده عبارتند از:
اندازه مجموعه اتاق هایی که باید خنک شوند.
قسمت هایی از خانه وجود دارد که به یک سایبان برای پایین نگه داشتن دما یا یک سایبان طبیعی مانند درخت مجهز شده است.
اوج دمایی که منطقه در گرم ترین ماه های سال به آن می رسد.
اگر با یک متخصص تهویه مطبوع آشنایی دارید، می توانید برای دریافت ظرفیت مناسب سیستم داکت اسپلیت (با توجه به اطلاعات و امکانات مربوط به منزل و زندگی) با او همکاری کنید.
توجه داشته باشید که ظرفیت خنک کننده بسیار کم سیستم تهویه مطبوع را بیش از حد بارگذاری می کند و مشکلات زیادی را ایجاد می کند.
میزان نویز مدل های مختلف داکت اسپلیت را بپرسید
زیرا کولر گازی شما در تمام طول سال باز است (بیشتر سیستم های داکت اسپلیت می توانند عملکرد دوگانه گرمایش و سرمایش داشته باشند). داشتن دستگاهی که کمترین صدا را تولید کند بسیار مهم است. هنگام بحث در مورد گزینه های مختلف داکت اسپلیت با یک متخصص، به دنبال مدلی باشید که در کاهش نویز بهترین عملکرد را دارد.

به نصاب حرفه ای اصرار کنید
همانطور که گفته شد سیستم های داکت اسپلیت را می توان برای خانه هایی با چیدمان های مختلف استفاده کرد. با وجود انعطاف بسیار زیاد این سیستم، در صورت نصب نادرست، ممکن است هم عملکرد سیستم تهویه مطبوع کاهش یابد و هم به معماری خانه آسیب برساند.

برای دستیابی به حداکثر سرمایش، گرمایش و بهره وری انرژی استفاده از نصاب متخصص و مجرب ضروری است.

از شرایط نگهداری آگاه باشید
هر سیستم داکت اسپلیت باید حداقل سالی یک بار توسط یک تکنسین حرفه ای بازرسی و سرویس شود تا بتواند به طور موثر عمل کند.

البته یک سیستم مناسب باید راه حل هایی داشته باشد تا خریدار بتواند تعمیرات و نگهداری جزئی را انجام دهد. به عنوان مثال، به جای اینکه هر چند ماه یک بار به یک تکنسین برای تعویض فیلتر پول پرداخت کنید، سیستمی بخرید که به شما امکان می دهد خودتان فیلترها را تعویض کنید.

یک سیستم داکت اسپلیت مناسب می تواند نیازهای تهویه مطبوع شما را برای سال ها برآورده کند.

مزایای داکت اسپلیت
صدای کم بدون لرزش
شیر ورودی هوای تازه و قابلیت اتصال کویل آبگرم.
قابلیت پرتاب باد شدید برای کانال کشی با فواصل طولانی.
آلیاژ استفاده شده در طراحی کندانسور به گونه ای است که ضد خوردگی بوده و بهترین انتقال حرارت را دارد.
دارای یک داکت اسپلیت خوب است
تکنولوژی به کار رفته در دستگاه
نحوه اجرا یا نصب دستگاه
ظرفیت دستگاه
نوع دستگاه کمپرسور
چهار مورد فوق از ویژگی های مهم یک داکت اسپلیت خوب است که در هنگام خرید عزیزانتان باید به آنها توجه کنید.

 

https://iransplit.com/%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ac%d9%86/

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت : 4:36

مشکلات خانه های فرسوده چیست؟
بازدید : 236

استهلاک سازه ها و تاسیسات داخلی
عدم رعایت موارد ایمنی در سازنده
تاسیسات گرمایشی و سرمایشی قدیمی و ناکافی
کمبود پارکینگ
وجود حیوانات موذی
عایق نبودن پنجره ها و درها
در صورت نیاز به خانه برگردید

تفاوت بین شمالی یا جنوبی بودن یک ملک قدیمی چیست؟
به ملکی که در جنوب خیابان یا گذر واقع شده است، جنوب و به ملکی که در شمال خیابان یا گذر قرار دارد، شمال می گویند. علاوه بر اینکه خانه دارای نورگیر است یا خیر، طبق تصمیمات شهرداری و اصول ساخت و ساز، برای ساخت واحدهای جدید در یک ملک شمالی با نورگیر کمتر، سازنده موظف است 6.% از مساحت زمین موجود را به عنوان نورگیر در نظر بگیرد. به عنوان نورگیر مرکزی). فضای مفید هر واحد را کاهش می دهد. حال اگر ملک جنوبی باشد نیازی به صرف چنین فضایی برای نورگیر و کاهش متراژ مفید هر واحد نخواهد بود.

قبل از معامله ملک بزرگ چه کمیسیون هایی باید بررسی شود؟
این کمیسیون ها شامل ماده 5 شهرداری (تعیین نوع کاربری املاک از قبیل مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، کشاورزی، آموزشی و ...)، ماده 7 شهرداری (تعیین کاربری فضای سبز، باغ، باغ، باغ و ... کمیسیون ماده 12 زمین شهری (تعیین نوع زمین اعم از روباز، بایر، متروک و ...) کمیسیون ماده 100 (تعیین وضعیت ساختمان، میزان تخلف، تغییر). استفاده، ساخت و ساز با مجوز یا بدون مجوز و ...) که باید قبل از معامله بررسی و بررسی شود. بودن.

قبل از یک معامله بزرگ ملکی باید با چه موسساتی مشورت کرد؟
قبل از معامله املاک، از نهادها و سازمان های ذیربط مانند منابع طبیعی، شهرداری، اداره اوقاف خاص و عام، سازمان مسکن و شهرسازی، سازمان اراضی کشور، دادگاه انقلاب، اداره ثبت، اداره تعاون مسکن، زمین شهری. سازمان و تحقیق تحقیق و استعلام وضعیت ملک مورد نظر.

چگونه در یک بنیاد املاک و مستغلات بزرگ تحقیق کنیم؟
می توانید برای اطلاع از میزان رعایت استانداردها، ضوابط و مقررات، نمونه برداری کنید، به کیفیت سقف و ستون ها، فونداسیون ها و ... توجه کنید و از کارشناسان کمک بگیرید.

آیا ملک قدیمی بخریم یا نه؟
این بستگی به هدف شما از خرید یا سرمایه گذاری دارد. اگر صبور باشید، می توانید در املاک و مستغلات بزرگ سرمایه گذاری کنید. زیرا اگر سرمایه کافی داشته باشید، خرید خانه بزرگ می تواند ارزش بیشتری برای شما ایجاد کند. با خرید خانه های فرسوده یا بازسازی آنها یا بازسازی آنها می توان سود نسبتا بالایی به دست آورد.

 

https://digihomenet.ir/

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت : 21:42

نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول
بازدید : 243

نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول

در ابتدا شما باید پیش از هر چیز برنامه پروازهای استانبول را در سایت آس چارتر چک کرده و از تاریخ های مختلف آن آگاه شوید.

برای این کار قسمت پروازهای خارجی را انتخاب کرده و بعد از انتخاب نوع بلیط (بلیط رفت، و یا رفت و برگشت)، سایر جزئیات مربوطه مانند تاریخ و.. را مشخص کنید.

در ادامه روی بخش جستجوی پرواز کلیک کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا نتایج جستجو با توجه به اطلاعات مورد نظرتان به شما نمایش داده شود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران استانبول را دارید برای بخش مبدا باید سه حرف ابتدایی "تهران" و یا "Tehran" را انتخاب کرده و برای مقصد نیز سه حرف اول "استانبول" و یا "Istanbul" را سرچ کنید.

رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

در ادامه در لیستی که برای تان ظاهر می شود نام شهر را انتخاب کرده و بعد جزئیات دیگر مانند تاریخ را تعیین کنید.

در نهایت با کلیک کردن بر روی گزینه جستجو اطلاعات پروازهای مطابق با جستجوی شما نمایش داده خواهد شد.

برای آن که بتوانید با توجه به شرایط تان بهترین ایرلاین ممکن را خریداری کنید، به هنگام رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول روی جستجو کلیک کرده و سپس در نتایج نمایش داده شده با توجه به قیمت و کلاس پروازی، بهترین مورد را انتخاب کنید.

نحوه رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

حال که با شیوه جستجو آشنا شدید، می توانید برای رزرو بلیط اقدام کنید. در ادامه دستوراتی که برای تان گفتیم، پس از فشردن دکمه جستجو پروازهای موجود که بر اساس قیمت از ارزان ترین مورد لیست شده است، به شما نمایش داده خواهد شد.

در این لیست شما می توانید زمان پرواز، مدت آن، تعداد توقف ها و زمان آن ها، کلاس پرواز و همچنین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را مشاهده کنید.

در ادامه با کلیک کردن روی بخش "جزئیات بیشتر" می توانید به اطلاعات تکمیلی از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول قبیل میزان بار مجاز، قوانین حمل بار، ایرلاین انتخابی و همچنین فرودگاه پروازهای تان دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو باید روی دکمه تایید و رزرو پرواز کلیک کرده و در ادامه وارد گام نهایی یعنی خرید و ثبت بلیط شوید.

چنانچه شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما تهران استانبول می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد.

چه زمانی بهتر است به استانبول سفر کنیم؟

معمولا ماه های آوریل تا می (فصل بهار) و همچنین سپتامبر تا اکتبر (فصل پاییز) بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر خواهد بود، زیرا دمای هوا در این زمان ها بین 16 تا 25 درجه سانتی گراد بوده و همچنین میزان رطوبت هوا نیز مطلوب می باشد.

فصل زمستان به علت بارندگی های زیاد و همچنین ماه های جولای و آگست به دلیلی شرجی بودن هوا چندان انتخاب های مناسبی برای سفر نمی باشند.

البه اگر به آب و هوای سرد زمستانی علاقه دارید و یا با شرجی بودن آن مشکلی ندارید، می توانید در این مواقع از سال نیز به استانبول سفر کنید.

بهتر است بدانید که معمولا ارزان ترین بلیط هواپیما تهران استانبول را می توانید در فصول سرد و زمستانی که حجم مسافران کمتر است، پیدا کنید.

تهیه بلیط ارزان تهران استانبول

برای آنکه بتوانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان تهران استانبول اقدام کنید، بهترین کار ممکن چک کردن قیمت های در روزهای مختلف سال، از طریق تقویم قیمتی موجود در سایت است.

در این صورت شما می توانید بهترین قیمت ممکن را در آس چارتر پیدا کرده و برای رزرو آن اقدام کنید.

تهیه بلیط چارتر تهران استانبول

استانبول پروازهای چارتر زیادی را پشتیبانی می کند، اما یکی از محبوب ترین های آن بلیط چارتر تهران استانبول می باشد.

برا خرید بلیط چارتر تهران استانبول در مسیر رفت و یا رفت و برگشت، باید پروازهای موجود را در سایت جستجو کرده و چنانچه بلیط چارتر تهران استانبول و یا برعکس در آن موجود بود، برای رزرو اقدام کنید.

برای تشخیص این نوع پروازها باید به برچسب چارتر درج شده در کنار نام پرواز توجه کرده و یا به هنگام جستجو نوع پرواز را چارتر انتخاب کنید.

در نهایت شما می توانی به بلیط چارتر استانبول تهران و یا بلیط چارتر تهران استانبول دسترسی داشته و از میان آن ها مناسب ترین شان را انتخاب کنید.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت : 7:53

مراحل نصب پنل داخلی کولر گازی چیست؟
بازدید : 241

یونیت داخلی بخشی از کولر گازی است که دائماً با آن سر و کار دارید و در داخل خانه نصب می شود. مراحل نصب پنل داخلی کولر گازی به شرح زیر است:

 

1. برای نصب اسپلیت یونیت داخلی، یک مکان مناسب و بدون مانع روی دیوار داخلی خود پیدا کنید. این مکان باید دارای ویژگی های زیر باشد:
سعی کنید کولر گازی را در مکانی دور از نور مستقیم خورشید نصب کنید.
از مکان هایی که امکان ضربه زدن گاز وجود دارد خودداری کنید.
پنل داخلی کولر گازی باید حدود دو و نیم متر از زمین، حدود 20 سانتی متر از سقف و حدود 15 سانتی متر از محیط اطراف فاصله داشته باشد.
پنل داخلی کولر گازی را در فاصله حداقل 1 متری از آنتن، منبع تغذیه یا هر خط اتصالی که برای تلویزیون، رادیو، سیستم امنیتی منزل، آیفون و تلفن استفاده می شود، نصب کنید. سر و صدای این خطوط می تواند عملکرد اسپلیت یونیت داخلی را کاهش دهد.
در انتخاب محل نصب کولر گازی سعی کنید به وزن و استحکام دیواری که قرار است اسپلیت روی آن نصب شود توجه کنید. دیوار باید بتواند وزن کولر گازی را تحمل کند. گاهی اوقات، ممکن است لازم باشد یک قاب از چوب یا فلز برای حمایت از آن بسازید.

2. صفحه نصب را محکم روی دیوار نصب کنید.
براکت نصب را روی دیواری که می‌خواهید پانل داخلی را روی آن نصب کنید، نگه دارید.
از یک تراز استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که پایه نصب در هر دو حالت افقی و عمودی برابر است. سعی کنید از ابتدا کولر گازی را در سطح نگه دارید.
با استفاده از مته در محل های مناسب و در محل پیچ های پایه سوراخ های لازم را در دیوار ایجاد کنید.
رول صفحه را داخل سوراخ ها قرار دهید و صفحه پایه نصب را با پیچ به دیوار ببندید.

3. در نصب کولر دیواری سوراخ کنید
مرحله بعدی در نصب کولر گازی ایجاد سوراخ در دیوار برای عبور لوله کولر می باشد. برای این کار باید سوراخی به قطر حدود 7.5 سانتی متر روی دیوار ایجاد کنید تا لوله کولر را رد کنید. هنگام نصب لوله باید آن را طوری قرار دهید که شیب رو به پایین داشته باشد تا تخلیه به درستی انجام شود.

در نظر داشته باشید که هنگام سوراخ کاری و عبور لوله، باید فاصله و طول لوله مورد نیاز برای رسیدن به پانل بیرونی را نیز از قبل در نظر بگیرید و مشخص کنید.

 

4. اتصالات الکتریکی در نصب کولر گازی را بررسی کنید
اکنون باید اتصالات الکتریکی را بررسی و نصب کنید. برای این کار، قاب و درب جلوی پنل داخلی را باز کنید و مطمئن شوید که کابل های برق به پایانه های پیچی متصل هستند. همچنین مطمئن شوید که آنها با نمودارهای ارائه شده با کولر گازی مطابقت داشته باشند.

 

5. لوله های اتصال در نصب کولر گازی
برای اتصال لوله های پنل داخلی کولر گازی موارد زیر را انجام دهید:

لوله را از پانل داخلی به سوراخ دیوار که در مراحل قبل توضیح دادیم بردارید و دقت کنید که در طی این مراحل لوله خم نشود.
لوله پی وی سی را به طول 6 میلی متر (کمتر از فاصله بین سطح داخلی و خارجی دیوار) ببرید.
درپوش را روی انتهای داخلی لوله PVC قرار دهید و لوله را در سوراخ ایجاد شده در دیوار قرار دهید.
تمام لوله های مسی، کابل های برق و لوله های تخلیه را با چسب برق ببندید.
بهتر است لوله تخلیه را در پایین قرار دهید.
لوله را محکم به پانل داخلی بچسبانید. برای سفت کردن آن می توانید از دو آچار در جهات مختلف استفاده کنید. (لوله تخلیه آب را به پایه یونیت داخلی کولر گازی وصل کنید)
لوله ها و کابل های متصل را از سوراخی که در دیوار ایجاد کرده اید رد کنید و مطمئن شوید که لوله تخلیه آب در جای مناسب تخلیه شده است.
در نهایت با فشار دادن روی پایه نصب، پنل داخلی کولر گازی را محکم کنید و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید. و با نصب فیلر هپا از داشتن تهویه مطبوع مطمئن شوید.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت : 14:12

جاهای دیدنی شهر اهواز
بازدید : 249

خرید بلیط چارتر تهران اهواز از آس چارتر

اگر قصد مسافرت به اهواز از شهر تهران به شهر اهواز را دارید، می توانید بلیط چارتری تهران اهواز را از این سایت با قیمت بسیار مناسب و در هر ساعتی از روز و هر روز از هفته خریداری کنید.

سرای عجم (بنای تاریخی عجم)
سرای عجم به دلیل ویژگی‌های معماری باشکوهش شناخته شده است. ستون‌های کنده‌کاری‌شده، سرداب‌های زیبا و پنجره‌های چوبی خیره‌کننده این سازه آجری، زیبایی‌های چشم‌گیر بنا را به همراه دارد. متاسفانه این خانه باستانی به تازگی توسط مالک ویران شده است.

خانه های چشم نواز
اهواز خانه های زیبایی در نقاط مختلف شهر دارد که قدمت آن به دوران قاجار و پهلوی می رسد. قدمت خانه دادرس در مرکز شهر به دوران قاجار برمی گردد. خانه ماپار دارای تزیینات زیبا و درهای چوبی است که قدمت آن به دوره پهلوی می رسد. خانه نفیسی یکی دیگر از خانه های زیبا است که در فهرست آثار ملی نیز به ثبت رسیده است.

بازار عبدالحمید
این بازار که به قدیمی ترین بازار اهواز معروف است، مرکز تجارت بوده است. توجه داشته باشید که کاروانسرای شیخ خزعل نیز در این بازار قرار دارد. اگر به دنبال خرید اجناس ارزان هستید، اینجا محل مناسبی برای رفتن به خیابان سعدی است.

بازار کاوه
اگر گردشگر غذا هستید و یا به دنبال مکانی برای خرید سوغاتی های اصیل محلی هستید، باید سری به بازار کاوه بزنید. خرما، ارده، میگو و ماهی خوشمزه را در این بازار می توانید پیدا کنید.
در جنوب شرقی میدان شهدا می توانید از بازار کاوه دیدن کنید.

لشکر آباد
فلافل های معروف اهواز چطور؟ خب لشکرابر مرکز اصلی فلافل های تند اهوازی است. لشکر آباد را برای چشیدن فلافل های محلی اهوازی واقعی از دست ندهید. پیدا کردن این مکان آسان است، فقط منطقه لشکر آباد را پیدا کنید و به میدان لشکر آباد بروید.

 

موزه هنر معاصر
اگر بیشتر اهل هنر هستید، ممکن است این موزه را شگفت انگیز بیابید. نزدیک به خیابان نادری است و هفتاد شاهکار هنری در موزه‌ها نگهداری می‌کنند که از میان آنها شصت اثر متعلق به هنرمندان اهوازی است. این موزه در سال 1959 ساخته شد و شامل پنج گالری است.

جاذبه های گردشگری اهواز: نقاط دیدنی طبیعی
اگر بیشتر دنبال ماجراجویی هستید و به دنبال مکان های طبیعی زیبا هستید، ممکن است دوست داشته باشید از این مکان ها دیدن کنید:

رودخانه کارون
کارون که از رشته‌های زاگرس شروع می‌شود و به سمت استان خوزستان حرکت می‌کند، طولانی‌ترین رود ایران است. رودخانه کارون در وسط شهر قرار دارد و آن را به دو قسمت تقسیم کرده است. یک ضلع برای ساختمان های دولتی و سمت دیگر برای کارکردهای صنعتی و مسکونی مشخص شده است.

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت : 13:2

لوله بازکنی غرب تهران 24 ساعته
بازدید : 251

2- با استفاده از پیچ گوشتی از بالای سینک، پیچ را باز کنید. سیفون زیر سینک را با یک دست باز کنید. اگر سینک دو لگن دارد، لگن دوم را با پیچ گوشتی باز کنید.


3- لوله شلنگ را از دیوار جدا کرده و یک لگن زیر اتصالات قرار دهید. تمام اتصالات لوله را به حیاط یا محل شستشو ببرید و همه آنها را جدا کنید. شعبه دیگر ما در لوله بازکنی مرز


4- بعد از بازکردن لوله ها می بینید که تمام چربی ها به دیواره شلنگ و سیفون می چسبند.


5- دیواره لوله ها را با اسکاچ و مایع ظرفشویی کاملا بشویید. اگر دست شما به داخل شلنگ نمی رسد، می توانید از سیم استفاده کنید.


6- پس از شستن، تمام یراق آلات را در لگن قرار دهید و مانند عکسی که گرفته اید، در جای خود ببندید.


7- در صورت بروز مشکل در هنگام باز و بسته شدن اتصالات می توانید با شرکت لوله بازکنی غرب تهران تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی شما را راهنمایی خواهند کرد.


لوله بازکنی در غرب تهران

لوله بازکنی چاه زهکشی در غرب تهران با خودروهای 12000 لیتری و 8000 لیتری.


توسط پمپ های مکنده و مکنده جهت استفاده در انواع چاه های عمیق و سپتیک تانک با ارتفاع زیاد.


لایروبی چاه های قدیمی توسط حفاران مجرب و ماهر بدون پر کردن مجدد در مدت زمان کوتاه.


، تخلیه چاه در تهران، حفر چاه در تهران، رفع نم در تهران، رفع بوی بد فاضلاب تهران، رفع گرفتگی در تهران.


خدمات ما شامل

لوله باز تخلیه چاه غرب تهران و سپتیک تانک رطوبت زدایی. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در آشپزخانه، توالت، پشت بام، حمام. توالت خانه و لوله های مسدود شده ایرانی با قیر و سیمان با بهترین قیمت و ابزار در اسرع وقت. مجرب ترین سرویس کاران را به صورت 24 ساعته در سراسر تهران بزرگ بدون هیچ گونه آسیبی ارائه می دهیم.


اگر ساختمان یا آپارتمان شما بوی بد می دهد، فقط با ما تماس بگیرید. اگر چاه شماست و نیاز به تخلیه چاه دارید با تانکرهای بزرگ و کوچک و پمپ لجن کش و زهکش و مخزن مکنده در خدمت شما هستیم.


مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد. آیا نیاز به حفر چاه دارید یا می خواهید یک چاه قدیمی را تعمیر کنید؟ در مورد هرگونه خدمات فنی و مهندسی ساختمان و تاسیسات از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

سرویس لوله بازکنی غرب تهران بدون کثیف کاری 24 ساعته فوری و توسط تیمی ماهر تنها با یک تماس.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت : 10:7

نکات مهم در خرید تاج گل فانتزی
بازدید : 240

گل ها همیشه زیبا هستند اما استفاده و چیدمان نادرست و انتخاب نادرست شما را از دستیابی به ترکیبی زیبا در نهایت باز می دارد. به همین دلیل بهتر است در خرید تاج گل فانتزی به چند موضوع مهم توجه کنید: پایه های استفاده شده برای تاج ها چوبی و فلزی بوده و با توجه به کیفیت متریال به کار رفته در آن ها دارای استحکام و دوام متفاوتی می باشند. در صورتی که قصد دارید در اکلیل فانتزی مورد نظر از تعداد زیادی گل استفاده کنید، حتما به مواد پایه آن توجه کنید تا ضربه و جابجایی منجر به از هم پاشیدگی آنها نشود.

طراوت و طراوت گل ها را فراموش نکنید. با توجه به اینکه تاج گل اغلب در فضای باز یا فضاهای شلوغ داخلی استفاده می شود، بنابراین باید از گل هایی استفاده کرد که مقاومت خوبی در برابر گرما یا سرما داشته باشند و ظاهر آنها به سرعت تغییر نکند. تاج ها در یک، دو و سه طبقه موجود می باشند. با توجه به نوع مونتاژ بهتر است یکی از گزینه های مناسب را انتخاب کنید و به جابجایی و حمل و نقل آنها توجه کنید.

سفارش اینترنتی تاج گل تهران فانتزی

فروشگاه اینترنتی گل بهار یکی از شناخته شده ترین مجموعه هایی است که امکان سفارش آنلاین تاج گل فانتزی را در تهران فراهم کرده است. گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه فروش تاج گل افتتاحیه می باشد. این مجموعه با استفاده از گل های متنوع و کاملاً سرسبز، انواع تاج گل و دسته گل برای صومعه های مختلف را با قیمت مناسب عرضه می کند و پس از ثبت خرید در مدت زمان کوتاهی سفارش را در محل تحویل می دهد.

تاج گل نمایشگاه در تهران

گالری گل بهار در بازار گل محلاتی شهر بزرگ تهران در زمینه فروش تاج گل واقع شده است. تنوع، کیفیت و سرعت در تهیه و ارسال سفارش از ویژگی های بارز گالری گل بهار است. اگر قصد خرید تاج گل نمایشگاهی در تهران را دارید و به دنبال فروشگاهی با تنوع و کیفیت بالا هستید، گالری گل بهار را به شما معرفی می کنیم. برای ثبت سفارش انواع تاج گل در تهران کافی است روی لینک کلیک کنید.

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت : 22:5

کلایمر چیست و در مورد انواع آن چه می دانید؟
بازدید : 240

از زمانی که ساخت و ساز بلندمرتبه ها رایج شد، بحث جابجایی مصالح، نظافت و تعمیر نمای ساختمان ها همواره مورد توجه بوده است. آنچه در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از داربست می باشد. علاوه بر مزایای نسبتا خوب داربست، خطراتی نیز دارد. این امر کارشناسان را بر آن داشت تا تجهیزات داربست جایگزینی را توسعه دهند که هم ایمنی بیشتر و هم سهولت کار را فراهم کند. وسیله ای که برای این منظور اختراع شد به کوهنورد معروف است. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که کلایمر چیست و چند نوع کلایمر در بازار موجود است.

خطرات استفاده از داربست چیست؟

قبل از بررسی اینکه کلایمر چیست و قیمت خرید کلایمر را بدانیم، بهتر است در مورد سیستم داربست سنتی که هنوز در بسیاری از پروژه ها استفاده می شود صحبت کنیم. البته در پروژه های بلندمرتبه با تعداد طبقات زیاد دیگر استفاده از داربست توجیه ندارد و امکان پذیر نیست. اما استفاده از داربست علاوه بر خطرات ناشی از مسائل ایمنی، دارای نقاط ضعف دیگری نیز می باشد که عبارتند از:

1- به دلیل نبود ایمنی مناسب، احتمال سقوط افراد از ارتفاع وجود دارد.
2- داربست ها بدون محافظ های مخصوص طراحی می شوند. در نتیجه ممکن است افراد در هنگام حرکت با اشیاء دیگری در موقعیت مواجه شوند و این امر می تواند عواقب فیزیکی برای آنها داشته باشد.
3- داربست فلزی است. در صورت بی احتیاطی در هنگام ساخت تاسیسات برقی ساختمان، خطر برق گرفتگی در محل پروژه وجود دارد.
4- اتصالات داربست در برابر شرایط جوی و فشار آسیب پذیر هستند. در نتیجه ممکن است این مفاصل نتوانند به درستی شکل بگیرند و باعث ریزش داربست شوند.
5- موضوع تردد روی داربست نیز چالش برانگیز است. برای تسهیل این امر از تخته های چوبی استفاده می شود. اما اگر فقط یک بار سعی کنید روی این تخته ها راه بروید، متوجه می شوید که امنیت چندانی ندارند.
6- نصب داربست فرآیندی زمان بر است و قسمت های مختلف ساختمان باید به مدت طولانی معلق باشد.
7- استفاده از داربست برای تعمیرات و نظافت ساختمان جلوه نامناسبی برای آن ایجاد می کند.
مجموعه این عوامل امکان استفاده از کلایمر را به عنوان جایگزین داربست در ساختمان های بزرگ و بلند فراهم می کند.

کلایمر چیست؟

Climber نوعی آسانسور است که برای دسترسی به فضاهای اطراف ساختمان های مختلف استفاده می شود. فرقی نمی کند که با یک ساختمان مرتفع سر و کار دارید یا یک مانع. در تمامی این موارد استفاده از کلایمر برای دسترسی به بخش های بالایی و جانبی سازه کاملا امکان پذیر است. این تجهیزات در بسیاری از صنایع مانند پتروشیمی ها، پالایشگاه ها و نیروگاه ها نیز رایج است. اما چیزی که بیشتر به عنوان یک برنامه کلایمر دیده می شود بیشتر به ساخت و ساز مربوط می شود که تقریباً همه ما آن را دیده ایم.

با ورود کلایمر به بازار، استفاده از آن در مقایسه با داربست کار را بسیار آسان کرد و همچنین سرعت فعالیت ها را افزایش داد. نام دیگر کلایمر چیست؟ در بازار به این دستگاه آسانسور نیز می گویند. کوهنوردها در مدل ها و ظرفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند و هر کدام برای پروژه های خاص مناسب و قابل استفاده می باشند. در ادامه بیشتر در مورد انواع کوهنورد صحبت خواهیم کرد.

نقش کوهنورد چیست؟

همانطور که گفته شد برای دسترسی به نمای بیرونی سازه ها از climber استفاده می شود. به طور کلی، برخی از برنامه های کاربردی که می توان برای کلیپر فهرست کرد عبارتند از:

1- انتقال و جابجایی مصالح در طبقات مختلف
2- جابجایی و نگهداری اپراتور جهت اجرای نمای بیرونی ساختمان
3- تعمیرات خارجی سازه ها
4- نظافت نمای بیرونی ساختمان ها
این چهار مورد به عنوان کاربردهای اصلی کلیپر یا آسانسور شناخته می شوند. در ادامه به انواع این دستگاه و همچنین مزایای آن می پردازیم.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ساعت : 18:58
صفحات سایت
تعداد صفحات : 27
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید